2020. január 18., szombat

PERFORÁLT VAKBÉLGYULLADÁS - Sesco 2006






A Perforált Vakbélgyulladás nevű 1996-ban alakult nagykanizsai csapat ismerős lehet sokaknak, akik nem ismerik bátran hallgassák meg a sokat próbált veterán zenészek frankó produkcióját. Ez az első CD-jük, amely 2006-ban jelent meg, ezen kívül még egy stúdió (Szóljanak a fegyverek) és egy élő (Ezt nektek) anyaguk jelent meg. Az anygok letölthetők a zenekar honlapjáról http://pvpunk.uw.hu/


Közreműködnek:

Patkány - ének
Csiga - gitár
Seta - basszus
Foxx - dobok


Számcímek:

01 Még egy év
02 Te is fiam Brutus
03 Süketek a harmadikon - hangjáték
04 Süketek a harmadikon
05 Delírium - hangjáték
06 Delírium
07 Kék fény - hangjáték
08 Kék fény
09 Két hete
10 Most én támadok
11 Egy lányt kerestem - hangjáték
12 Egy lányt kerestem
13 Az egész csak ennyit ér
14 Nekem így is jó
15 Az áldozat én vagyok
16 Elviszél - hangjáték
17 Elviszél
18 Süketek a harmadikon LIGHT
19 Delírium LIGHT
20 Nekem így is jó LIGHT
21 Kék fény LIGHT
22 Két hete LIGHT


https://drive.google.com/file/d/0Bz_nmlfm8SXgaXB1ZVE0akFlaDQ/view?usp=sharing


jelszó. campos

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése